Kızlar yeğenim yeni doğdu daha 5 günlük kuvöz de dün doktor kalbine bakacağını söyledi benim arkadasim da hemsire orda durumunu sordum doktor kalbinin sağ tarafta olduğunu söylemiş doğru düzgün doktor net bir bilgi vermiyor doğduğunda da ağlamamış nefes alamıyordu bu durumu yasayan var mi?