Ultraslan40 evet ondan sonra yanına bile uzanmadım yani üstü üste 3 tane test yaptım 3ü de böyle heralde yaklaşık 37gün önce olan bir şey çıkardı di mi,oğluma hamile iken 8gün gecikince tek damla işe öğrenmiştim.ben bu korkuyla yapamam her ay zaten heralde kordon bağlatsam iyi olacak.Allah senin gönlüne göre versin cidden test çizgisi olduğunu gören benden sonra sensin inanılmaz mutlu ettin beni.