Kızımın isthasizlik problemiyle doktora başvurduk. Kansızlık falan çıktı. Kan d vitamini çinko birde bi tane vitamin ilacı verdi. Geçen ilaçlarını verirken elton gördü. Ne o falan diye sordu bende durumu anlattım. Bana dedi komşumuzun çocuğu da vitamin ilacı falan kullanmış gelişimi için şimdi kizin dişleri yok hepsi çürümüş kararma olmuş bide mama dan oluyormuş iyi değilmiş. Kendi çocukları 2 yaşına az kalmis şuan 1 yaşından beri mama yi zate kesti ama benim kızım minyon olmasına rağmen onunkilerin yaninda iri kalıyor. Amacım kıyas değil yanlış anlaslmasin. Sadece bilgisinin doğruluğunu anlamaya çalışıyorum. Siz duydunuzmu böyle şeyler vitamin takviye hattâ mama falan diş te çürüme kararma falan yapıyor mu gerçekten?