Bayezidin_annesi Merhaba anneler oğlumun baş parmağı batık olmuş nasıl halledicem nasıl cikaricam illa olan vardır nasıl yaptiginizi anlatır mısınız
Dorukmustafa Bayezidin_annesi oyyy çok geçmiş olsun bilmiyorum doktora mı gitseniz daha kötü olmasın krem felan verir belki 😔
Med Bayezidin_annesi kızımın elinde oldu 2 parmağında birden dolama dediğimiz şekilde. Daha çok şişmişti elletmiyordu. Su havuzunda oynaya oynaya kendi kendine soyuldu geçti 3 günde.
Sedakcby 4 ay 8 günlük bebeğim aynısı başımıza geldi daha yeni. Hiç birşey yapmadan kendisi geç biizmkinin baş parmağı çok daha şiş ve kırmızıydi. 2 3 güne geçti havalandırdım çorap giydirmedim bi süre.