Sezeryan olali 8 gün oldu sag ve sol da ipler var dikis ipleri sagdaki dustu soldakide minacik bir açiklik var ipi dusmedi henuz doktorun verdigi antibiyotigi iciyorum acaba ne zaman duser oda pansumanimi duzenlu sekilde yapiyorum bugun havalansin diye cikardim cunku terlemis beyazlamiş uzun sure kapali oldugu icin , sizce soldaki ip dusermi ya .? Fazla bir aciklik degil igne ucu kadar diyim darlandim cok diger gebeligimde hic boylw durumla karsilasmamistim