Benim bebeğim de 3 ay 9 günlük gündüz uykuları zaten kısaydı ama iki haftadır falan iyice kısaldı zar zor uyutuyorum 20 dk sonra ağlayarak uyanıyor tekrar uykuya döndüremiyorum. Atak mı acaba diye düşündüm ama 2 haftayı geçti bu şekilde. Gün içinde uyuyamadığı için sürekli huysuz 🥺 yorucu oluyor gerçekten geçici bir durumdur diye umut ediyorum ☹️