meraklibiranne Kızlar her beslenme sonrası gaz olur mu bebeğimin bazen gazı çıkmıyor bende çok uğraşıyorum dün yine çok uğraştım anneannesi yoktur belki niye uğraşın dedi her beslenme sonrası gaz olmak zorunda mı bazen olmayabilir mi
ayseyilmaz6161 meraklibiranne benimki 1.5 aylık. Her seferinde çıkmıyor gaz. Demek ki yok diyip kabulleniyorum😂 yani her zaman olacağını sanmiyorum canım