Mutfağım büyük ama masa koymak için kullanışlı değil. Balkonum gayet büyük o yüzden oraya bir masa takımı almak istiyorum. Klasik salon yemek masası takımı vardı 6 kişilik onu sattım.
Şimdi sizlerden öneri bekliyorum. Gerek 4 kişilik gerek açılıp 6 kişilik olan, balkonda rahatça kullanabileceğim modeller arıyorum. Sizlerin kullanıp memnun kaldığı modeller benim için önemli. Henüz cam balkon yok. O yüzden toz kir olayı da önemli benim için.
Umarım derdimi anlatabilmişimdir 🕊️