bukaga Kızlar 3 aylık bebeğim bir anda ağzını acıp hareket edince suyu yuttu. Anne sütü alıyor hic su içmemişti üstelik çeşme suyu hiç başına gelen oldu mu napcagımı sasırdım
Melek-k bukaga benimki de sürekli yutuyor (2 aylık) sizinle ayni durumdayım bir sorun olmadı şimdilik
Med Evet bende çok korkmuştum ilkten yutamamıştı da. Banyodan sonra dik tuttum gaz olarak çıkarttı sonra kustu,rahatladı. Ondan sonra alıştı bazı bazı yuttu panik yapmadım. Allaha şükür bisey olmadi
Deletedmom27337 bukaga hangimiz yutmadıkki küçükken 🙈😂 şaka bi yana bnmkide öyle oluyordu hatta burnuna kaçıyordu nefes zor alıyordunartık banyo şapkası kullanıyorum. Yüzüne su gelmediği için ağlamıyorda. Artık rahat duş alıyoruz :) tavsiye ederim
SeverusSnape bukaga endişelenmeyin bir şey olmaz. 2 yaşındaki kızım duş aldığı esnada direkt içmeye çalışıyor musluktan akan suyu. Zamanla salıyorsunuz.😅
GramPozitifBakteri bukaga Benim kızım da yutmuştu ama daha da küçüktü.Korkutmak istemiyorum gözlemlemen için yaZıyorum.Kakasında yeşillik ve sayısında artış olursa doktora git.Sadece yeşillik değil ama kaka sayısının da artmış olması lazım.Kızım yuttuğunda mikrop kaptı amip çıktı kakasında.Günde 10-12 kez yapar oldu ve çok sesli yapardı.Antibiyotikle geçti.Sonra hiç mi yutmadı yuttu ama sıkıntı olmadı.İlla olucak değil ama başımdan geçtiği için aklında dursun istedim 😌
Babe bukaga Her bebek ister istemez yutuyor canim endise etme.Eger cok stres yasiyorsan bebeklerin kafalarina gecirilen dus esnasinda yuzune agzina burnuna su gelmesini engelleyen basliklar var.e bebekte bulabilirsin.Kizim 2 bucuk yasinda kopuklu su mu icmiyor musluga agzini mi dayamiyor kasla goz arasinda dusun yerlerini avuclayip ellerini mi yalamiyor ah neler neler 😂
[silindi] bukaga benim oğlum da ağzını atıp içmek istiyor içtiği de oluyor bazen. Elleri sürekli ağzında bazen köpük değip ağzına götürdüğü de oluyor korkuyorum bende hemen müdahale ediyorum
GramPozitifBakteri bukaga 1 hafta sonra başlamıştı.Ama şunu da söyliyim kayınvalidem tam bir leğen meraklısı olduğu için kızım pis suyu yutmuştu fileli yıkayalm desem de kabul etmemişti elinde tutuyo kaydı gitti bi gün elinden.Öylelikle bulaştı yani.Sadece çeşme suyundan bişey olucağını sanmıyorum hepsi yutuyo illaki
BATURALisMOM bukaga biseycik olmaz korkma. Benimki de cok yuttu hala da yutuyo sagolsun asla cikarmiyo ağzından cup diye yutuyo 😅 onu engelleyemiyoruz maalesef.
bukaga GramPozitifBakteri ay insallah birşey olmaz :( bizimki direkt maşrapadan yuttu ama bayada yuttu dua etmekten başka caremiz yok tbii :( teşekkür ederim
GramPozitifBakteri bukaga Ondan bişey olucağını sanmıyorum korkma pis su yutmamış :) o kadar tolere edebiliyorlar 😊