ozgekzy Ben bebeğimi mama+meme şeklinde besliyorum 4 aydır hipp combiotic 2 kullanıyoruz son zamanlarda pek severek içmiyor gibi çok az içip atıyor biberonu. Mamayı değiştirsem mi diye düşünüyorum önereceğiniz bir mama var mı?
irva ozgekzy Eğer o mamayı reddediyorsa değişmen gerek canım.Ben holle kullanıyorum doğduğundan beri.
irva ozgekzy Ben holleden çok memnunum oğlum 8 aylık hiç değişmedim.Organik kaliteli bir mamadır.Her yerde bulunmaz ama.Eczanenize söylerseniz depodan siparişle getirtirler.Bir tık pahalı bir mama çünkü.E bebekte trendyolda da var.Ama marketlerde yok.