Biz persembe günü yaptırdık haftası gelmedi daha çocuk cerrahi yaptı biri 2 buçuk aylık biri 6bucuk yaş çok memnun kaldım ilk çişini yaparken ağlıyor o kadar kanama falan hiç bir şey yok ikisine de sürekli kantaron yağı sürdüm bir de doktor merhem verdi sabah akşam geçti bile