Annemiz Merhaba arkadaşlar ben 3 gün önce doğum yaptım bebeğim 3 hafta erken geldi emmede çok güçlük çekiyor önerilerinizi alabilir miyim neler yapmam lazım emmediği için sütüm akmıyor