Vanilya Elimden hiç bir şey gelmiyordu, kendiliğinden geçti. Sakinleştirmeye çalışsamda kendi bağırmalarından benim sesimi asla duymuyordu. Gözü kapalı, bas bas bağırıyordu. Gecenin bir vakti. Canını acıtmışlar, yakmışlar gibi..
o zamanlar 10-11 aylık arasındaydı
şimdi 14 aylık çok şükür 1 yaşından sonra yaşamadım