pinar5595 Aynı şeyleri ben yaşadım annem bende kalmıştı bebeğim mama ile beslendiği için annem gece uyandırmazdı gündüz uykum falanda vardı bende hep korkardım acaba geceleri bebegim agliyo da ben mi uyanamiyorum derdim meğer annem 1 2 mızıldamasında kalkıyomuş her akşam annemi tembihlerdim beni de uyandır diye kıyamazdı ama annem gittikten sonra ben mızıldamasına uyanır oldum ve sizin gibi çok korkuyodum bakamam, uyanamam diye bitti gitti o günler merak etmeyin çokta güzel bakarsınız 😊🥰