4 yaşında bir oğlum var kardeşi de 9 aylik. Kardeşi doğdu doğalı eskisi gibi ilgilenemiyorum oyunlar oynayamıyoruz kendini tablet telefon tv öyle oyalıyor bir bir onları kısıtladım çok izlediği için. Son bir aydır çöpleri çöpe atmayalım diye diretiyor. En basitinden ağzını sildiği peceteyi, karpuz çekirdeklerini, yediği yiyecegin ambalajini vs akliniza ne geliyorsa attırmıyor. Şu son 3 4 gündür de dediği bir şeyi, yaptıgı birseyi sakın unutma annecim tamam mi diyor. Üzerini örttüğüm örtüyü nasıl örttüğünü unutma annecim diyor. Oyuncaklarini diziyor kardeşi ya da ben yanlışlıkla bozmuşsak kriz çıkıyor tekrar nasıl dizicem unuttum hatırla annecim nolur diye yalvarıyor. Esim hemen herşeyde doktora gidelim dememden rahatsız. Psikoloğa gidelim dedim bi bekleyelim geçer belki dedi ama her geçen gün bir yenisi ekleniyor çöp atmayalım derken hicbir şeyi unutmayalım cıktı şimdi bir yenisi eklenicek diye aklım çıkıyor çok güçsüz ve çaresiz hissediyorum 😔 nasil bir yol izlemeliyim bilmiyorum ne yapsam ne desem ağlama krizine giriyor. 😔