ssemashn Merhaba anneler siz hangi marka güneş kremi kullanıyorsunuz bebişlerinize. Benim oğlum 1 yaşında mustela almayı düşünüyordum ama kremi mi spray imi daha kullanışlı karar veremedim. Yoksa her ikisinden de Alıp vücuda spray yüze krem mi sürmeliyim
Sevgiguveen ssemashn mustela guneş kremini aldım kullandım sorun yaşamadık sprey dormda kullanmadım hiç .
LilyaBn ssemashn Biz geçen yıl mustela kullandık güzeldi sprey şişesinde değildi ama geçen yıl çok küçük olduğu için rahat sürüyordum. Şimdi yaklaşık 16aylık olacak tabi hareketlendiği için rahat sürebilmek için bu yıl La roche markasının kremini aldım spreyli şişede çok rahat ve memnun kaldım. Tavsiye edetim sizede. Fiyat olarak aşağı yukarı aynı. Yüzüne de onu sürüyorum. Geçen yıl mustelanın yüz koruyucusunu ayrıca almıştım.
Minik1Ege ssemashn en kullanışlı form losyondur losyonu varsa öneririm yoksa ben avene in ve hamiltonun koruyucu losyonunu aldım sıcak bi yerdeyim koruyuculuğunu sevdim öneririm
nneslihan ssemashn mustela kullanıyoruz Geçenlerde okudum sprey olanları önermiyorlar ağızdan girdikleri için. Avrupa birliği sprey formunu yasaklamış. Akciğerlere gelen partiküllerin direk kana karışma riskinden dolayı bizimkide basmalı ama uçuşmuyor bende kaşık fırçaya döküp sürüyorum daha pratik oluyor
Furug nneslihan cok mantikli şu firin icin domol var ya puskurtuyorm mutfakta nefes alamiyorum hemen cikiyorm
nneslihan Furug ay insanı öldürüyor onlar ya nefes alamıyorsun resmen ağır kimyasal kokuyor mr. Muscle Kullanıyorum şimdi öyle ağır kimyasal kokmuyor dene bi istersen canım ben memnunum
Furug nneslihan kopugu var mi? Spreyini almistim,kullaniyorm mutfakta ama sanki domol tertemiz yapiyor🤣