ilkgozagrimm Evet kızlar nasıl geçiyor evden girmek güzelde ben cogu şeyi unutmuşum özellikle matematık beni zorluyor 😊
SibelKaratepe ilkgozagrimm bende inşallah son sınavlarıma girdim 12 kredi kalmıdi bu son sınavda toparlarsa mezunum 💃 ama baya baya zor yanı internetten yardım alarak başa cikabildim 🤓
Aysebayramm Benim eşim giriyor eylülde yüz yüze eğitim başlayacakmış o zaman online olmayacak sanırım açık öğretim sınavları