pogacayanakli_aylamm Kızlar karnıyarık yemeğini birgün önceden yapio dolaba koyacam misafirim gelecek. Bir sorun olmaz değil mi? Birde bu yemeğin yanına salata pilav yapacam ama çorba olarak ne gider ne önerirsiniz.
ayazasaf pogacayanakli_aylamm yoğurt çorbası güzel gider ben önceden kızartıp iç harcını koyuyorum buzdolabına ertesi gün fırına atıp kızartıyorum
Bitikmomi pogacayanakli_aylamm pirinç pilavı varsa yayla çorbası olmaz bence soğuk cacık patlıcan yemeklerine daha çok yakışıyor hemde yaz ayı. Ama ille çorbaysa mercimek olabilir
pogacayanakli_aylamm ayazasaf bende 1 gün önceden böyle yapıp dolaba koyacam mecbur kizim durmuyor. Geldikleri amanda fırına koyarim
ayazasaf pogacayanakli_aylamm taptaze oluyor öyle ben işten gelip yetiştiremediğin için hep öyle yapıyorum
pogacayanakli_aylamm ikizbabymom biraz ağır olsun istiyorum evime ilk defa geliyorlar. Karnıyarık pilav mantu salata nasıl oldu simdi
Oylesine_biri pogacayanakli_aylamm beklerse tadı değişebilir bari patlıcanları kızartın iç harcını koyun ama fırınlamayın gelecekleri gün sosunu döküp gırına verin taze olur yanına da mercimek severim ben ama salçasız düz mercimek birde cacık bol sarımsaklı ay kalkıp yapsam mı ya canım çekti
pogacayanakli_aylamm Oylesine_biri teşekkür ederim bende kıymayı pişirip patlıcanı kızartıp sadece fırınlama kalınca o şekilde koyacam. Patlıcanları zaten fırında pişiriyorum kızartma gibi Çok güzel oluyor
pogacayanakli_aylamm Oylesine_biri bende mercimeği hep sqlcasiz yaparım. Sarımsağı bol koyarim et suyu koymuş gibi oluyot resmen tadı.