Kizlar artik bıktım bu gümüş kapakları takmatan. Kızım 9 aylik oldu evet yaralarım ilk günkü gibi değil ama hala yara göğüs etrafım kıpkırmızı..Bu zamana kadar geçmesi gerekmez miydi sizce ne yapmalıyım bi tavsiyeniz var mi kapakları da cikarta miyorum çıkardığım an daha kötü oluyor bilmiyorum ne yapicam birde göğüs etrafında aşırı bi kaşıntı var