mltmkrkl Ay kızlar bi süredir bebem en fazla 2 saatte 1 kalkardı bugun 7 saatuyudu peşine emip 4 saat daha uyudu okadar iyi geldi ki bana valla yattım uyudum miss 😍nolur hep böyle olsa ya 🤣
mltmkrkl zeynom16 maşallah barekallah bi kalktım ki Kız korkuyla meger paşamız derin uykular da dedim hiç elleme yat geri acıksa yıkar ortalıgı 🤣🤣
mltmkrkl senamiray geceden sabaha uyudu canım işte 10 da kalktı son 10 a kadar uyudum bi iyi geldi ki 🤣🤣