Omerinannesi342 Yelekciseda Almanya’dan almıştım ben osanit yakınınız varsa göndersin size doğal ama doktora sormadan vermeyin bence daha çok küçük daha dişi çıkmaz
HamzasMomy Yelekciseda geçen ınstagramda bi doktordan dinledim. Böyle şeyleri öneriyorum eğer çok rahatsız olursa ağrı kesici verin dedi.. Biz jel kullandık bir iki defa o da ise yaramamisti.
Yelekciseda Omerinannesi342 Trendyol da var dişi çıkıyor küçük ama benim de 2 aylıkken çıkmış yandan damağı sertleşmiş baktım
Mommysharkdoodoodoodoo Osanitten bahsediyorsanız ben çok memnunum ama sizin bebeğiniz çok küçük henüz ben 9 aylıkken başlamıştım
Yelekciseda Mommysharkdoodoodoodoo evet ondan bahsediyorum bi arkadaşım ver dedi bana denemelik Bıraktı ne yapsam bilemedim
Ummuscetinkaya Omerinannesi342 ya ciddi misin bende trendyoldan aldım bu pandemi de Almanya dan getirtemedim. Aldığın satıcıya göre değişiyor demek ki ben çok faydasını gördüm şimdi 3. Kutuya geçeceğiz
Omerinannesi342 Ummuscetinkaya valla bilmiyorum canım bende işte o yüzden Almanya’dan getirdim ama işe yaradıysa kullanın derim bizim işimize pek yaramadı