Seray123 Bezin tasarımını düşününce aşağıya doğru indirmesi mantıklı olan oysaki, neticede üst tarafta emici bir şey yok 😂 kayınvalidem de yanlışlıkla sağa soğa kaydırırdı o geldi aklıma, bir keresinde çocuğun pipi yan taraftan çıkmıştı her yer çiş olmuştu 😂😂😂😂 (prematüre doğdu, ilk günlerinde böyle yaptı, bezler ufacık olduğu için yandan çıkabiliyordu)