ozi bir yakınım yaptı. Memnundu bir şikayeti yoktu. Bende detaylı ultrasona girmiştim orada çok memnun kaldığım söylenemez ama doğum kısmını bilmiyorum. Eğer bahçelievler civarında oturuyorsanız. Medicine tavsiye ederim ben orada doğum yaptım çok çok memnun kaldım 🤲🏻