Oyku2045 55 günlük bir prensesim var fakat mutsuz huzursuz kucağıma alıyorum ağlıyor yatırıyorum ağlıyor kanguru denedım o da olmadı maalesef uzun zamandır hep evdeyız malum virüsten hastaneye git gel bir de annemlere fakat dün bi dolasmaya gıdelım dedık bebek arabasında durmadı kanguruda durmadı kucagımda hıc durmadı nasıl ağlıyor sanki karnı çok aç ya da bi yerini acıtmışlar gibi ne yapacağımı şaşırdım insanlar bana tuhaf tuhaf bakıyor Arabanın ıcıne oturdum o ağladı ben ağladım mutsuz bişeyleri yanlış mı yapıyorum bılmıyorum çok üzgünüm
Jument Oyku2045 benim bebiş de 65 günlük.. 3 hafta önce annemle gezmeye çıkardık surekli ağladı .. 😳 biraz daha olgunlaşmasını beklicem, en azından Bi 3 aylık olsun diyorum gezmek için..
Prensesannesi38 Oyku2045 başlarda inanın herkes aynı durumu yaşıyor bebeğiniz daha küçük olduğu için dışarıyı yadırgıyor bilmiyor sizi istiyor farklı bir ortama girmiş yavaş yavaş adepte olacaktır fakat bir 6 aylık olduğunda en azından daha rahat edersiniz
Elifinannesiii-11 Oyku2045 bazı bebekler ağlamayı seviyor kucak istiyorlar. Benim bebeğim de öyleydi iki aylıkken gazı felan bitmişti fakat bel aylık olana kadar sadece kucak istedi. Kucak dışında hep agladı.
kitapkurdubebeninanasi Oyku2045 ilk 4 ay saglik ocagi hastane ev. Başka hiçbir yere çıkamadık… bebeğim kolikti hem de gazĺi bir bebekti…. allah yardimcin olsun canım
Oyku2045 Prensesannesi38 evdede sürekli kucakta ağlıyor uyanık olduğu an hıc bakınmıyor sadece emsın bi orada sakinleşiyor
Jument Oyku2045 ilk 1 ay hep ağlardı, kucakta gezmeyi filan anlamıyodu dedidiginiz gibi sadece memede sakinleşiyodu. Şimdi ağlama azaldı, etrafa bakınıyor, evde gezdiriyorum ağlaması yok çok şükür..
merveasya0806 Oyku2045 bende gribe water kullanıyorum ama biraz etkisini gördüm sonra yine aynı siz nasıl kullanıyorsunuz
Ayeee Oyku2045 ben burada sormuştum bebeğimi dışarı çıkarabilir miyim diye bana evet dediler gerçekten de çıkardık sezeryan oldum biz kızım 4 günlük olduğundan beri her gün dışardayız kovid her yerde var sonuçta kimseyle temas etmiyoruz yürüyoruz sadece çocuk alıştı şimdi 1 aylık oldu denize gidiyoruz her gün o uyuyor tabi ki güzel bir alan yapıyorum 5 saat uyuyor alıyorum karnını doyuruyorum yatırıyorum tekrar bebeğe gerçekten stres yansıyor anne ne kadar sakin olursa bebek de o kadar sakin oluyor doktorum bana 5 tane damla verdi gaz için bir tanesini bile kullanmıyorum artık bıraktım benim iyi olmam lazımmış onun için ilk annelik tabi nerden bilecektim sürekli konuşuyorum kızımla sürekli muhabbet ediyorum dinliyor sakinleşiyor şarkı söylüyorum ben derdi doymamak ya da gaz sanıyordum ama öyle değişmiş tabi bu benim tecrübe ettiğim ☺️ Her akşam yıkıyorum mutlu oluyor suyu çok seviyor onunla her muhabbet ettiğim de sakin yıkadıktan sonra güzelce uyuyor keyifli vakit geçirmeye çalışıyorum annelik zormuş ama 😄