Merhaba kızlar 6 aylık erkek bebeğim çok ağlıyor meme reddi yaşıyoruz uyku uyumuyor ağlama krizlerine giriyor kendini Sıka sıka ağlıyor hep kucakta olmak istiyor yemin ederim yıldım geceden beri ayaktayız :( bir akıl verin ne olur bu çocuğa nolmus olabilir dismi acaba diyorum ama belirtileri de yok