KupSekerAnnesi büyük oğlum 14 yaşında küçük 15 aylık ikisi de araba yolculuğuna çok alışıklar, bu konuda fazla stres yapmayın derim bebiş sizden etkilenir rahat olun o da rahat olur. Tavsiye etmem gerekiyor ise :
- 2 saatte bir (uykusu hariç) küçük molaları verin. Babaannemiz kemikleri açılsın der hep 🙈
- Yanınıza atıştırmalık alın (yaşına uygun) birde fazla dökülmesin diye silikonlu hazneli önlükler var onlar aşırı fayda oldu bize, hatta sonra biraz büyünce içine koymaya başladım oradan alıp yemeye başladı küçük oğlum.
- 1 yaşına kadar kendim araba kullanmadığım sürece arkada oturdum, oğullarım bu şekilde daha eğelendi. Şarkı söyledik, kitap aldım okudum vs
- Çok istenilmeyen ama bize baya fayda sağlayan bir yöntem… YouTube 🙈 Antalya-Mersin-Antalya yolunda epey yardımcı olmuştu. Oradan sevdiği bir iki çizgi filmi açıyordum rahat ediyordu.
- Koltuğun etrafına oyuncakları çıngırakları asıyordum, eline de veriyordum dönüşümlü olarak oynaya oynaya gidiyordu (ikisinde de faydalı bir yöntem)
- Arabada direkt rüzgarın gelmemesini sağlayın terleyip sonra etkilenebilir, hafif giydirin (kışın bile hep montunu çıkartıp oto koltuğa öyle bağladım)
- Su, ilaçlar (ateş düşürücü+ateş ölçer) elinizin altında olsun
- Direkt güneş gelmesin rahatsız olabilir belli bir saatten sonra (ince bir bez arka camdan geçirebilirsiniz arabalarda görmüşsünüzdür)
Şimdilik aklıma bunlar geldi 🌺🌺🌺