Tugbaa058 bence kimsenin ne dediğini umursamayın ben sezeryanla doğum yaptım 2 gün hastanede kaldım ve çocuğumu kucağıma bile alamadım ağrım yüzünden sarılıkta olmasın diye hep mecbur mama verdik eve gelince yine tam iyileşemediğim için rahat tutamıyordum mamayla devam ettik sağım yapıyordum sürekli ama inanın tüm gün iki memeyi 2 saatte bir sağmama rağmen 60 cc bile çıkmıyordu bebeğimide tutuyordum ağlıyordu sürekli yani emziremedim ama eşim saolsun kimsenin bir şey söylemesine izin vermedi destekçimdi yoksa sütün mama veririz dedi yani sizin için söyleyeceğim tek şey insanlar hakkı olanıda olmayanıda konuşuyor en iyisi he he deyip geçmek