Ozgefath44 Merhaba herkese bişey danışmak istiyorum sizlere 1.5 litrelik suyumun içine bi çubuk tarçın 3 karanfil bide limon dilimi atsam bebeğimi emziriyorum 3 aylık bebeğim sizce bi sıkıntı olur mu bide tarçınlı süt içen var mı 🥰☺️
Tazeanne3434 Ozgefath44 ben suan diyetisyen kontrolünde diyetteyim listemde yok ama akşamları yatmadan bi bardak tarçınlı süt içiyorum yağ yakımını hızlandırdığı için suana kadar bi sıkıntı yaşamadım aslında
Ozgefath44 Tazeanne3434 bende denemek istiyordum da acaba anne sütüne bişey olur mu diye bi danışmak istedim bende başlim o zaman çok sağol canım 😘😘