DenizAlpinannesii Merhaba tecrübeli anneler bana fikir verir misiniz? Bebeğiniz 2 buçuk aylıkken ne sıklıkta uyutuyordunuz kaç saatte bir mesela? Ben her 2 saatte bir uyutmaya çalışıyorum gündüzleri acaba fazla mı uyutuyorum normal mi sizce?
NNF19 DenizAlpinannesii henüz kücük oldugu icin gözlemleyebilirsiniz büyüdüğünde gündüz kaç uyku yapacağınızı hesaplarsınız ama simdi kücük sezdiğiniz vakit yatırabilirsiniz🥲
sevdeninasafkosu DenizAlpinannesii bir buçuk saati geçince bir daha asla uyumuyor naparsan yapayım asla.. geçirmeye özen gösteriyorum bugün geçti bak uyumuyor kahvaltı bile yapamadım delircem
Junnky Normal hatta süre uzun bile. Daha doğrusu benim oglumda 2.5 aylık ama 1 saati geçince uyanik kalma süresi başlıyor huysuzlugu aglamasi o yuzden bi saat gectikten sonra uyutmaya çalışıyorum
DenizAlpinannesii Junnky ben kıyamıyorum biraz uyanık kalsın seviyim istiyorum ilk annelik heyecanından galiba 😂
DenizAlpinannesii NNF19 genelde emdikten sonra 1 saat felan ilgileniyorum seviyorum sonra uyutmaya başlıyorum
nisaballinannesi DenizAlpinannesii sonrada sürekli uyusada dinlensem dersin bende senin gibiydim şimdi 9 aylık uyusa diye bekliyorum 😂
DenizAlpinannesii zeynepbalci kucukprensinannesi sevdeninasafkosu Allah yardımcınız olsun bende uyusun diye 2 saat ayağımda sallıyorum ayağımdan indirdiğim anda gözler açılıyor fıldır fıldır
alperenli-hayat Nasıl uyutuyorsunuz ki benim bebeğim de 2 aylık ama o ne zaman isterse o zaman uyuyor
DenizAlpinannesii alperenli-hayat ayağımda sallıyorum emzik veriyorum yüzünü ince bi bezle örtüyorum tamamen ilkel yöntemlerle 😂
Kbra_1992 DenizAlpinannesii benimde 2buçuk aylık huysuzlanınca uykusu geldiğini anlıyorum ama bazen çok az 15dk bazen 2 3 saat uyuyo onu çözemedim henüz 😊