Kızlarım merhaba kızım bugün 48 günlük dogdugtan 1 hafta sonra sarılık 19 değerle hastaneye yatırdık 4 gün yattı küvezde yattı çıkardığımızda doktoru sarılığının bittiğini söyledi Bir daha da kolay kolay olmaz dedi şu an üstünden 1 ay geçmiş olmasına rağmen hala bebeğimi her gören sarılık olduğunu bilmeyenler Aaa bebek sarılık olmuş diyorlar ya da bebeğin sarılığı hala geçmemiş o kadar üzülüyorum ki ne yapacağımı da bilemiyorum doktor bir daha kolay kolay olmaz dedi kan uyuşmazlığımız da yok eşimle. Uzüntüden sütüm gidecek artık o kadar azaldı ki en büyük korkum da çocuğumun beynine zarar vermesi ben bakıyorum bana sarılık gelmiyor ama her gören sarılık diyor anlamıyorum sarılığın verdiği bir cilt rengi var bilirsiniz en çok söyleme nedenleri o acaba bu durum zamanlami geçecek yoksa hemen geçmesi mi lazımdı herkes yüzüne bakarak söylüyor ve her kafadan bir ses çıkıyor göz içlerinin beyazlığı normal kenarlarında hafif sarılık var ama cildi hâlâ o sarılık renginde çok yoğun olmasa da öyle ne yapmalıyım bilmiyorum