Merhabalar dün gebelik testi yaptım ve çift çizgi çıktı. Kan tahlili verip emin oldugumda eşime söylemeyi düşünüyorum ama bugun lavaboya gittiğimde ise adet olacakmışım gibi az bir leke gördüm ne yapabilirim testte yanılma payı var bunuda biliyorum fikir yada ne yapmam lazım söykermisinz