Arkadaşlar merhaba,
burdaki öneriler ile kifidisin ilk adım ayakkabısını aldım, çok teşekkür ederim kesinlikle çok kaliteli. Yalnız bebekle gidip almadığım için numarada tereddüt yaşıyorum. Ayağı 12 cm. 20 numara 12 cm, 21 numara 12.7.
önce 20 aldım arkasına bir parmak girmeli dedi satış elemanı bey ama zorlukla giriyordu. Öne dayanmamıştı ama öndeki beyaz yere çok yakındı(resim ekliycem) sonra bide 21 i alalım deneyelim dedik. Onda bir parmak arkadan çok rahat giriyor. Bilek içinde baya oynuyor ama ayakkabı ayağından çıkmıyor. Hangi numara uygun şimdi bize ya çıldırcam şu ayakkabı meselesinden artık😂