oguzalpsema var mı bizim gibi erken ettiren çok ağlıyor çişini her yaptığında yıkıyor resmen kaç güne geçer düzelir kaçıncı günde yıkadınız
Dmt-01 oguzalpsema geçmiş olsun daha küçük sünnet yaptıranlarda var küçük olması daha iyi bence benim kızım var ama erkek olsaydı kırkı çıkar çıkmaz sünnet ettirecektim yakın bi arkadaşımda iki aylık olmadan yaptırmıştı daha çabuk iyileşiyormuş küçük olunca
Utkuu oguzalpsema biz daha etken ettirdik canım üç buçuk aylıktı ama bizden daha etken ettirenlernki dahada çabuk topladı ne kadar erken o kadar hızlı topluyo
AND-20 oguzalpsema 2 aylıkken yaptırdım oğlumu 4 aylık olduk şimdi ilk çişlerde olur öyle ağlama biraz da ağrısı vardır ilaç larını düzenli kullanın ondan mızmızlanıyodur . ilk gün hareket ederken dikkat edin sorun olmaz. biz iyiki erken yaptırmışız şimdi hiç durmuyo uyanık olduğunda dönüp duruyo 🤦🏻♀️
minderbob En erken ben yaptırdım heralde 47 günlüktü 3 günde dikişleri düştü iyileşti çiş yaparken yanması da 3 günde geçti ama küçük olduğu için benimki çok ağlamıyordu 15-20 sn yanıyor sonra susuyordu sizinki büyük olduğu için tam iyileşme 10 günü bulur
Petitom oguzalpsema ben de beş aylıkken yaptırmıştım klipsliyse doktor o gün de pipisinin ucuna ılık su dökebilecğimizi söylemişti yatmadan önce kaka yaptı her yerine bulaşmış ben de o gün yıkamıştım pipisini ilk gün çok ağlıyorlar ikinci gün çiş yaparken ağlıyorlar üçüncü gün çiş yaparken mızırdanıyorlar ağrı kesicisini ver daha rahat olur inşallah geçmiş olsun