Merhabalar bebeğim 10 ay 18 günlük. Normalde de biraz huysuzdur ama 2 gündür kendini yerlere atıyor sürekli ağlıyor ağzına yemek vurmuyor. Bebeğim gitti yerine bambaşka bir bebek geldi sanki. Gece de sürekli uyanmaya başladı. Normalde geceleri uyuyan bir çocuktu. Ne oldu böyle anlamadım. Hircinlasti sanki. Dediği olmayınca ağlamaya başlıyor. Ne yapacam böyle. Başına gelen var mi acaba