Merhabalar 6,5 aylık bebeğimin karaciğer enzim değeri yüksek çıkmış. 64. Doktor takip edelim dedi. Ciddi birseY Midir neden yukselir ve düşmesi icin ne yapmak gerekir? Tekrardan kan tahlili ne zaman alınması gerekir. Endişeliyim bilgisi olan varsa paylaşabilir mi şimdiden çok teşekkürler