Bebeğimin poposu çok kötü pişik oluyordu. Bir sürü krem denedim, bez değiştirdim vs iyileşsede aynı oluyordu. 2 gün önce iyileşti her şey çok güzeldi. Ama bugün yine aynı. Yediklerimden olduğunu düşünmeye başladım ve aklıma karpuz geldi. Çok yedim 2 gündür çünkü. Sorum şu, karpuz alerjen bir meyve midir? Karpuz yiyip bebeği pişik olan var mı?