ikos58 1annee1 ben prima premium kullanıyorum çok da memnunum ama burada sleepy okadar övülüyor ki merak ediyorum alıp denemek istiyorum 😁 bebeğim 6100kg kaç numara almam lazım?
Deletedmom444 ikos58 ben hem prima hem pampers hem sleepy stoğu yapmıştım üçünden kullandım hiçbir fark göremedim hatta prima iki.gündür sızdırdı ama üçüde güzel bence başka bezler de denemeyi düşünüyorum bimin falan merak ettim bimde bayağı övüldü
1annee1 ikos58 prima cok pahali kuzum ya. Heleki cis cok yapiyorsa sk degismen lazim. Sleppy ilk bebekken yeni dogdugunda bi kac kez sizdirmisti baglamayi bilmiyormusum😁😁
ikos58 1annee1 gercekten bızım canavar cok masraflı maması da golden goat oda aldı basını gıttı 80₺ olmus bır hafta zor gıdıyor ne yapayımmmm bennn 😁
renkliruya Geçen hafta molfixi 19 tl ye almıştık bugün 26 tlye aldık.. Slepyy alırım diyordum ama o da aynı fiyatmış..bu zamanda Allah bütün anne babalara yardımcı olsun.. 😩
1annee1 ikos58 ya sleepy ve prima yari yariya fark vardi hala oyle mi bilmiyorum guncel fiyatini primanin. Yazık o kadar paraya
1annee1 EsmaGnc dolari bahane ediyorlar canim istem birden nasi bu kadar yukseliyor. Birde internet sitelerine baktim oralarda 29.9 indirimle 25.90 gosteriyor cogu. E bebektede suan direk 29.9 bide yine heryerde firlamasa bare ya o fiyata
EsmaGnc 1annee1 Aradım bugün müşteri hizmetlerini ham maddeyi yurt dışından temin ediyorlarmış.O sebeple zam olmuş.
ikos58 1annee1 valla ben de o yuzden 3 aldım buyuk bogazına cıkıyor vallla daha sonra kullanılacak artık 😁
tgc Thesra inş canım bnm kız tombikti bir yurumeye başladı eridi resmen suan zayıfız saglıklı ama cok sukur
Thesra tgc Doğduğundan aylarca sonrası benim kızımda iyiydi sobra alamamaya başladı çünkü benim sütüm yetmiyordu zar zor 6. Aya kadar getirdim işte şimdi ek gıda felab toplamaya başlarız inşallah bakalım