morjaguar merhaba. ek gıda olayı 3 öğüne kadar çıktı, 7 aylık olmak üzere oğlum. ama normal kaka yapmaz oldu. 3 gün sonra kontrolü var, elbette doktora danışacağım ancak tecrübelerinizi merak ediyorum. var mı bitmek bilmeyen yeşil kakalı bebişler?
Srhtzlyh morjaguar bilgim pek yok ama yediğinden de kaynaklanıyor olabilir. Kızıma avokado tadımı yaptırdım 3 gün önce 3 gündür kakası yeşil 🤭
AND-20 morjaguar soğuk alğınlıgı da olabilir bizde de yeşil şu an nezle hafif ek gıdaya geçmedik tabi de bilmiyorum 4 aylık şu an daha
morjaguar Srhtzlyh oğluma elma yapıyor, biliyorum. yedi elma ama 3 4 gün oldu düzelmesi gerekmez mi artık
morjaguar AND-20 anladım, pek öyle bir belirtisi yok aslında ben direkt besinle alakalı olduğunu düşünüyorum
AND-20 morjaguar bende öyle sanmıştım ama ilk burun akıntısı başladı şimdi kaka yeşil hafif hırıltı var doktora götürdük ilaç verdi ama pek bi şey değişmedi gibi inşallah yediğinden kaynaklıdır ya çok kötü oluyo hasta olunca
Deryadila25 Aynısıı bendede oldu kızıma bir cay kaşıgı zeytin yagı içirdim ve bol su içirdim kakası düzeldi