Kizlar kizim bu ay 20 aylik olacak. Soyledigim seyleri tekrar ettirdigimde bile cat pat soyleyebiliyor. Ama anne kelimesi hic yok. Beni gosteriyor okadar. Cok kucukten beri baba diyor. Dede diyor. Cok fazla kelimesi yok ama anne icin cok gec kalmis gibi geliyor bana. Bu kadar gec soyleyen varmi aranizda?? Annem fotograflardan ismimi soylemis ona. Beni gorunce yeşim diyor. 😣😣😣