Kızlar oğlum 14 aylık.. Dönmeye başladığından beri uykusunda sürekli dönüyor.. Uykuya geçiş evresinde daha doğrusu.. Bu yüzden asla beşiğine kullanmadı çünki dar orası ha bire döndüğü için uyuyamadı. Bende yere yatak yaptım bildiğiniz padişah yatağı. Kenarlara yastıklar koydum.. Dönüyor dönüyor çarpınca onlara uyanıyor. Gece yanına gidiyorum pat pat yaparak uyuyor poposuna. Dönmekten çok zor uyuyor. Napcam. Böyle olan beybiler var mı?