Zynp_mry Merhaba arkadaşlar 3 buçuk aylık kızım var uyku arkadaşna alıştırmak istiyorum sizler nasıl alıştırdınız önerilerinize ihtiyacım var
ikizbabymom Zynp_mry ben 5 aylıkken yazmamı tutturmuştum ellerinin arasına koyuyodum boyunlarının altına 21 aylıklar yazmasız uyumazlar
Heyecandorukta Zynp_mry ben 4 aylikken yanina koymaya basladim henuz tam alismis degil ama ilgisi de var. 4 bucuk aylik
Heyecandorukta Zynp_mry 4 aylikken oioi’nin emzikli uyku arkadasini yatagina koydum.ara ara emzik yerine onu verdim. 4.5 aylik gibi alisti sarilip yatiyor ama agzindan dusurunce geri alamiyor uyaniyor.