Dogaipek Merhaba kızlar 4 aylık bebegım burun akıntısı var ateşi yok sesı de kalınlastı calpol verıyorum ama baska yapabılcegımız bır sey var mı?
Buse60 Dogaipek canım burun akntsi var diye neden calpol veriosun calpol ağrı kesici ateş düşürücü ağrısı ateşi yoksa verme havalardan kaynaklı olabilir için rahat etsin diye doktora gotur istersen kafana göre calpol verme
Dogaipek Biroglanannesii6 malesef onun ki gectı bu sefer ben grıp oldum insallah tekrar bulasmaz benden