Nes1989 Otizm teşhisi 2 yaşında konulur en erken.Ayrıca nice otizmli öğrencim vardı her şeyi normal yürürken,konuşurken,gülücükler saçarken aniden hepsini bırakan.Yani bebeğinizi tüm bunları yaparken de birden gelişim geriliği gösterebilir Allah korusun.Bence bunları kafanıza takmak yerine anın tadını çıkarın 😊