Gams Merhaba bişey sormak istıyorum 37. Haftaya kadar calıstım normalde 13 hafta iznim olması gerek ama 69 olarak cıkıyor 32. Haftada sanırım calısabılır raporu almam gerekmıs ama bana vermdıler sizler tam hangı belgeleri raporları aldınız ?
Yusufali06 Gams 32 haftada çalışabilir ya da çalışamaz raporundan birini alıp işyerine vermeniz gerekiyor. İşyeri o rapora göre sizi çalıştırabilir. Rapor olmadan nasıl çalıştırmışlar sizi 🤷♀️
zynn Gams Zaten gebelik durumundan dolayı 32. Haftada kesin bir rapor sunmanız gerekiyordu iş yerinize. Hekiminiz veya iş yeriniz nasıl uyarmadi anlamadim
Seyma005 Gams eğer 32. Haftada doktor kontrolüne gittiysen geçmişe dönük rapor verebiliyorlar. Bende sonradan temin edip işyerine vermiştim. Özel hastaneydi ama benimki devlete mi gidiyorsunuz bilmiyorum ama verilebilir
bozobeydrk Gams raporu nasıl işlememişler ki ya da bunu doktorda soruyor raporu ne olarak vereyim diye
Yusufali06 Gams doktorunuza danışın belki eskiye dönük rapor verir. 32 hafta çalışabilir raporu almanız yeterli olur
Gams zynn hastane sımdı yazabılıcegını söyledı . Bende tam bilmedigim için hangi raporları alıcagımı sormak istedim alan varsa
Tortilla Gams alla alla nasıl doktormus o benm doktorum kac hafta onceden hep uyardı 32 de gel diye. O haftalarda gittıysenjz yazabılır sanırm
nazatamina 32 haftada calisabilir raporu alacaksiniz ve dogum raporunuzu da alacaksiniz nerde calisiyorsunuz bilmiyorum ama resmi bir kurumsa durumunuzu anlatan bir dilekce de yazabilirsiniz yani soyle su su haftalarimda calistim su haftamdan dogum yaptim gibi
Tortilla Gams 32 de aldm 37 de gerek yok demsıtı doktorum oyle yaptm zaten 37 ye kadar calısabılır raporu oluyor.
Glsrgns Tortilla merhaba banada doktorum 32. Hafta çalışabilir raporu verdi 37.haftada ıstirahat raporuna gerek yok dedi ama doğum ücretim hala yatmadı, sizin ücretiniz ne zaman yattı acaba
Tortilla Glsrgns merhaba benm ücretim ızın bıtınce yatmıstı. Muhasebecıye sorun o izni giriyordu sankı