Mlk33gls_ Arkadaşlar dün kızım 1.5 yaş aşısı oldu bugün sol kolu armut büyüklüğünde şişmiş başına gelen varmı doktoru aramam lazım mı
NunuDudu Mlk33gls_ daha yaptırmadım aşıyı bilgim yok ama büyük kızımda hiç hatırlamıyorum öyle birşey. Doktora danışın acil bence.
buket_277 Mlk33gls_ mrb naprınzı acaba postu yeni gordum bızde aynı durumdayız 2 gun oldu 1 bucuk yas asımız ama kolu sert ası vurunan yer ve cok sis
Mlk33gls_ NunuDudu teşekkür ederim bilginiz olmasa bile cevap verdiğiniz için çogu kişi cevap verme gereği duymuyor 🙂