Kızlar korunuyorum aslında ama yinede bir şüphe oluştu içimde, reglime ⅘ gün kaldı dün akşam göğsümden süt aktı damla olarak öyle çok değil oğlum 18 aylık ve 9 aylıkken bırakmıştı emmeyi. Birde normalde böyle göğüslerim sertleşmezdi regli olurken simdi nedense sert biraz hassaslaştı. Tabi durum böyle olumcada benim bi taraflar tutuştu😂😂 bu süt gelmesi falan sizce hamilelik belirtisi olabilirmi?