Bebegim şuan 5 bucuk aylık bu ayın 24 ünde tam 6 aylık olucak hiç yapmazdı bebelac gold 1 numara kullanıyorum bugüne kadar hiç dili ile biberonu itlemiyodu fakat şu 3 4 gunden beri biberonu dili ile itliyo mamayı çıkartıyo yani aç kalmıcağını bilse hiç yemicek zar zor yiyo yani sizce 2 numarya mi geçmem gerekiyor hani büyüyor ya ondan mı istemiyo olabilir kafam çok karıştı yardım edermisiniz bana ???