Arkadaşlar bu ay gelişiminde sağa sola dönebilir yüz üstü başını 45 dereceye kadar kaldırır ellerini tuttuğumuzda kendini yukarı çekip kalkmaya çalışır falan gibi şeyler yazıyo ama benim bebeğim hiç birini yapmıyo gelişim geriliğimi var anlamadım yoksa baya kilolu bi bebek ondanmı yapamıyo sizin bebekler bu ay da neler yapıyodu