cocomelon33 böyle postlara hep cevap vermeye çalışıyorum benim bebeğimde öyleydi sırtı yere değer değmez ağlardı çok üzülürdüm napıcam ben diye 4. Ay atağından sonra çevreye ilgisi arttı Allaha çok şükür şimdi de kucağa gelmiyor inşallah sizin de öyle olur sabredin biraz zor biliyorum ama geçecek inşallah🙏