2 ay 21 günlük oğlum uyanık olduğu her an sürekli kucakta gezmek istiyor.Hava sıcak klimalı odadayız bir odanın içinde deli danalar gibi dolaşıyoruz ayakta sabit kalmayacağım sürekli dolanmam lazım ,yatırdığım an başlıyor ağlamaya ahh çocuğum daha kaç saniye yattın da sıkıldın 😵.Belim kolum dayanmıyor artık kilo aldıkça naparım bilmiyorum.Tek benim çocuğum mu böyle bacılar geçiyor mu bu süreç ne zaman yattığı yerde kendi kendine oyalanmaya başlayacak bu çocuk.İlk çocuğumla çocuk meselesini kapattım🙄